Wednesday, June 22, 2011

perlu ke sebagai JUNIOR nak buat semua tuh ? ERRR

hye . no mood nak menulis actually . tapi mengade-ngade jugak nak , sebab blog nie dah lama berhabuk kott . betape rindu nak berblogging mase zaman sekolah dulu . syok jeh blogwalking sana-sini . now , member-member blog sebok pulak study sana-sini . sabor jelahh . hee . kekok pulak nak guna blogger sekarang nie =,=

tension betol lah . nak emo pulak tetiba , hee . takdelah , mentang - mentang baru masok , semua event kena join . taknak join ugut pulak nanti kita yang menyesal . "budak sem 1 , semua kena join ye" , asik-asik ulang benda sama , boring lahh . dah dekat mid exam , macam-macam laa event dia . annual dinner , BIG GIFT (ntah hape yang big),tuh ini . dan semestinya berbayar semua tuh , tak kisah sangat lahh pasal tuh . masalahnye menganggu mase rehat hujung minggu aku . haha. dengan assingment , kuiz , amali , presentation bagai . nak semua tuh tapi asik lahh cancel kelas . kalau subject tuh kacang takpe gak . =,='

sudah-sudah . malas aku cakap lagi . buat saket hati jeh . hehe . aku typing nie pun sebab tension tak tahu nak buat assingment aku yang mane dulu . aku pilih blogging lagi bestt . haha . nak sambung balek nie , next time hupdate lagi , babai awakk2 semua .(",)


bakal kerja di hospital ye . haha


HAHA . tak de kena mengena pun nie .
just three words .
I MISS YOU ! :)


No comments :

Post a Comment