Tuesday, August 30, 2011

rayaduaribusebelas

hello bloggers . lame tak update ni . bulan puasa malas nak update , raya takde mase nak update . sarah jazmira pun dah lame tak update , kalau tak mesti dah tukar header maybe , header baru , header raya , almaklum lah dia dah pandai guna photoshop . hik2 . last entri dia best , sebab dia buat entri pasal aku . bangga aku . kau ade ? haha XD


taddaaa ! hee ( klik image untuk tumbesaran )

oke lah , okelah . tahun raya ni tak best macam sebelum-sebelum ni . tak meriah pun . tak rase nak raya pun walaupun pakai baju raya . hee . dengan assignment nye melambak-lambak . nak raya ape ke benda nye kalau kerja bertimbun-timbun . stress jeh nak raya . nasib semalam balik gombak , lepak dengan cousin semua , lupa kejap pasal assignment semua tuh . hee . semalam gile2 punye cousin , gelak aje dari jumpe sampai nak balek . harini semua datang rumah aku , kite sambung gelak lagi ye . hee . baju raya saya taun ni warna kelabu hitam , same tak dengan awak ? hehe :P oke lah , next entri aku upload pic raya oke . daa readers :)


sarah jazmira , saya pakai shawl 'lipan' . hahha :P

selamat hari raya , maaf zahir batin kawan-kawan bloggers :)



No comments :

Post a Comment