Tuesday, February 14, 2012

tikus itu comel ?

hai . assalamualaikum . harini isnin , and malas sangat datang kelas sebab lect kate kena bedah tikus . first dengar memang , eeeuuuww tikus gelinya , gelinya . masuk kelas belajar dulu bab lain , habes bab , lect kate okey pegi ke sana semua kite buat amali tikus . aku nak jeh duduk jauh2 , tapi aku lah duduk depan lect tuh , siap tolong die pegang tikus tuh . aku pun pelik kenape aku macam tuh , aku tengok tikus tuh comel warna putih . alahai comelnye , tapi sayangnye dah mati . tapi last-last aku seronok pulak and suke rela nye bedah tanpa perasaan takut or geli . hehe . aku pun pelik , kawan aku pun pelik aku boleh pegang tikus tuh , selalunya aku naik kerusi dulu kalau nampak tikus , improvement ni . haha :D


haa macam ni lah tikus tuh . comel kan ? hahxD








 last sekali . tadaa ! xD

2 comments :

  1. waahh,,beraninyee eyqa..kalo akak dh xleh xtahan..hehe..insyallah eyqa bakal doc nnt...amin :)
    pftt:tikus tu mmg cmel warna putih..hehe :)

    ReplyDelete
  2. @sarahjazmira

    memberanikan diri . hehe .
    terpakse buat .
    insyallah kak :)
    kann . comell tikus tuh , syg nak bedah sbnarnye . he2 :P

    ReplyDelete