Friday, March 9, 2012

yeah ! its over .

Hi ! Assalamualaikum . harini sabtu , bermula lah cuti sem untuk sem 2 ni . alahai seminggu jeh pun . okeylah daripada takde kan . and and aku baru lepas exam , sem ni sangat stress dan tak best . ntahlah kenape rase macam tuh , maybe sebab banyak cancel class , rushing replace class , kerja yang bagi sekali selonggok . memang tak lah aku nak terima nye begitu mudah kan . ececeh . hehe . takpelah , semuanya dah berlalu pun . past is past . btw , final exam harituh sangat susah , yang senang cume satu subject je kot (1/6) , daripada 6 subject yang aku ambil sem ni . lagi-lagi biochemistry clinical 1 , hopefully dapat past that subject lah , ade lagi 2 series nak tempuh subject tuh . alahai .

semalam habes exam , lega habes lah . then balik rumah kemas-kemas beg terus tunggu abang aku ambil . pastu balik tuh pergi amek cat dia dulu yang fifi tuh , pergi salon katenye , baik bawak aku pergi salon . hihi . then dekat situ banyak giler kucing , sumpah aku tanak balik , jinak-jinak pulak tuh . owner kedai tuh lawyer , then sebab obses dengan kucing , dia bukak kedai tuh . tenang jeh bila ade dekat kedai tuh :)

balik rumah aku carik kain felt, then mengadap tuh jelah aku . sampai pukul 2 pagi aku buat benda alah tu . last-last tertido dekat sofa , pukul 6 bangun . pukul 7 pergi jogging . balik jogging abah aku dah siap-siap nak pergi kerja dah . then dia ajak breakfast kat luar . okey aku dah lapar giler time tuh . makan-makan , lapar sangat . baru lepas jogging dah makan banyak tuh . lahai . hihi . pastu balik abah suruh berlatih menembak , pakai paintball merker . dah ade improvement :) hihi tapi buah belimbing depan rumah lah yang jadi mangsa :P now dah letih , nak mandi , nak tolong mak . kbai , assalamualaikum :)


camni ha gaya nak menembak tadi :P


adik punye , tapi malas nak siapkan :P


depan


belakang


hihi


baru belajar :)


depan


belakang



2 comments :

  1. alahai..sweetnyeee..nie dah pndai buat nie bley lah buat kat akak satu..hehe :p

    ReplyDelete
  2. hehe . boleh tuh boleh . kalau ade mase boleh buat untuk akak , boleh lah bisnes kat akak plak . ehh2 . he2

    ReplyDelete