Monday, October 29, 2012

carca marba punya story .




Hai sayang sayangku . Aicewahh banyak pulak sayang ku . hiks .
Assalamualaikum .

Fuhh fuhh fuhh berhabuk habis dah blog ni lame tak update . sudah sebulan lebih bercuti semester dirumah ni tapi tak teringat pulak nak bukak blog ni . dulu kemain laju je nak meng-update . sekarang ditinggal-tinggalkan je . last buat entri pun bulan june , empat bulan yang lepas . kenapa entah jadi malas giler nak update , oh sebab aku tengah frust habis time tu . aku deactived semua nya . time tu entri semua pasal luahan hati je . now , no more lah nak update pasal luahan hati . disebabkan hal tu , harini lah aku baru tergerak hati nak bukak blog berhabuk ni . hihi 

actually tinggal 5 hari je aku kat rumah . lepas ni masuk pulak semester 4 . pastu semester 5 . pastu LI (latihan industri) . eh eh undur sikit , undur sikit . and yang paling cuak 5hb tu adelahh ... RESULT ! oh aku tahu sem 3 takkan menaikkan pointer aku , disebabkan subject-subject tertentu . redha jelah , at least aku dah try buat . dalam dok tak nak , taknak ambil course ni , aku dah nak habiskan dah pengajian aku dalam bidang ni . aicewah !  yelah sape lah yang nak masuk bidang perubatan ni kalau tak betul-betul minat kan . jujur lah aku masih belum 100% hepar (hati) ku ni minat dengan bidang ni . masih cuba untuk jatuh cinta dengan bidang . i love you medic ! mwah mwah !  haha

so untuk sem 4 aku akan ambil subject-subject ni . and for sure timetable pack T.T

Biochemistry II
Immunohaematology II
Microbiology III
Sitology I
Biostatic
Diagnostic hematology II

so welcome back kawan-kawan yang tengah bercuti tu and class intake june2011 (02) :D

No comments :

Post a Comment