Monday, September 19, 2011

sukar di fahami sukar memahami .

salam . morning bloggers . dengan mood yang tak baik ni , nak jugak update blog yang dah lame berhabuk . fuhh , fuhh . last update time raya harituh kan .sekarang dah raya ke berape ntah , aku pun tak kira , sebab aku raya seminggu harituh jeh . now tengah  final exam . nasib timetable tak pack giler . semalam baru lepas satu paper , perghh susah kot , tp masih buleh jawab kot , kot lahh . hee .

malam tadi kan ,budak rumah semua happy-happy jehh . tapi aku dok kat dalam bilik sensorang , boleh pulak menangis . roomate aku masuk bilik gelak-gelak tetibe terdiam tengokaku nangis . dia dok sebelah aku tnye kenape aku nangis sampai lah aku cakap sebabnye baru dia kua bilik . aku cakap aku nak bersendiri . habis katil and bantal aku basah . huu . aku cakap saje jeh nak nangis , dah lame tak nangis tapi die tak caye . memanglah alasan tak logik kan =,= .

dah dua kali aku rase macam ni , lepas ni memang aku nekad aku tak nak stalker kau lagi . stalk orang memang menyakitkan hati . macam haremm jee . nak jage hati orang bukan senang , tapi hati kita ni orang senang-senang jeh sakitkan kan . kalau orang lain ade masalah senang jeh carik aku , cerita kat aku , mintak nasihat aku . tapi kalau aku yang ada masalah , aku tak pandai nak cerita kat orang lain . and tak pandai jugak nak settle kan sendiri . last-last aku biarkan orang yang saketkan hati tuh bahagia dengan ape yang dia buat . bodoh nye =,=


we enter the world alone , we leave the world ,
so it's better to be alone .

No comments :

Post a Comment