Saturday, October 8, 2011

no matter what i do , all i think about is you .

hye bloggers . mood bercuti ye sekarang ni . hee . amboi bahagia lah kau sekarang eyqa tengah cuti tanpa assignments and lab reports yang belambak tuh kan . no matter what i do , all i think about is you .  err takde maksud pun tajuk entri tuh . saje mengedik :P now tengah cuti for sem 1 , ouh pity you baru sem 1 . hee . but lepas ni dah sem 2 ye . aku actually boring giler cuti ni , nasib sebulan jeh , cousin aku pulak tengah cuti jugak tapi 3 bulan , kalau aku tak tau dah nak buat ape cuti sampai 3 bulan tuh . hee . sebab aku memang tak dapat nak keje , kena lah stay rumah =,='



Sem 1 subjek , asas sains gunaan , imunologi dan serologi , biologi am dan genetik manusia , biokimia dan pengenalan makmal perubatan . Next sem punya subjek mikrobiologi , parasitologi , biokimia klinikal 1 , sosiologi , anatomi dan fisiologi , immunohematologi . ouh tak penah dengar aku sebelum ni nama-nama tuh dan tak terfikir pun akan ambil subjek-subjek yang killer macam tuh , macam dalam mimpi je .

cita-cita aku :

darjah 1 : cikgu tadika
darjah 2 : cikgu sekolah rendah
darjah 3 : fashion designer
darjah 4 : cikgu sekolah menengah
darjah 5 : pensyarah
darjah 6 : pensyarah
tingkatan 1 : pensyarah
tingkatan 2 : businesswomen
tingkatan 3 : akauntan
tingkatan 4 : akauntan (already dalam kelas akaun )
tingkatan 5 : blurrrr dah nak jadi ape >.<
umur 18 ----> ambil diploma in medical lab .

MEDIC ? see , nak mengejar cita-cita , tapi dari kecik bertukar-tukar cita-cita nya macam mane erk . dah-dah sekarang aku nak fokus kat medic jeh . kalau dulu ni lah yang aku reject . semua pelik bila aku pilih bidang ni . takde yang pelik , manusia berubah kan :)

muke budak health sciences SEM 1 >.<

No comments :

Post a Comment