Sunday, October 23, 2011

aku tak rela kau pergi .

hye bloggers . not in the mood today . what kucing aku mati lagi . giler sayang lah aku kat dia ni . dari kecik aku yang jaga dia , memang paling manja dengan aku lah yang ben ni . meraung aku bila mati . tanpa sebab , takde tanda sakit . tiba-tiba je dia mati , mane lah aku boleh terima kenyataan ni ! dari pagi tadi aku takde selera nak makan , aku dok dalam bilik menangis jeh , sampai bengkak dah mata aku ni . kalah aku rase putus cinta . takde sape berani tegur aku harini , takot aku meraung kalau salah tanye .

since kecik tido dengan aku . before tido mesti aku kiss dia , dia kiss aku . bila aku kiss dia , nanti dia bukak mata , dia kecik kan mata dia , sayu jeh . sape lagi nak buat macam tuh before aku tido . dulu aku sakit , aku kena jangkitan kuman , tak boleh rapat dengan kucing . then aku cakap dengan dia , aku tak leh rapat sangat dengan dia , lepas tuh dia dah tak tido dengan aku , tak kiss aku , macam faham jeh . tapi tak lama tuh aku dah ok , aku layan lah dia macam biasa .

kalau aku makan , dia selalu mintak , tapi aku cakap ' ben duduk dulu kat sana , nanti lepas makan eyqa bagi makan ' , terus jeh dia pegi duduk tempat lain and tunggu aku bagi makan . dia lah kucing yang selalu dengar cakap . adik - beradik aku semua panggil Ben tuh adik aku . sebab kat rumah memang aku takde kawan , adik aku kat asrama , memang aku selalu bercakap dengan ben , walaupun dia just jawab meoww2  .

kalau aku sedih , dia ade kat bilik dengan aku , duduk dengan aku , tengok aku menangis . dengar jeh ape aku cakap , walaupun aku tau , aku bercakap dengan seekor kucing . kalau aku kat hostel , aku call mak aku , aku mesti nak cakap dengan ben , bila dia dengar suara aku , nanti dia tercarik-carik sambil meoww2 .

semalam petang dia tido dengan aku , biasanya kalau siang dia tido kat luar , tapi tak tau lah kenapa semalam dia tido dengan aku . aku tak fikir pape , aku biar jelah . sumpah aku sayang giler kat dia . memang aku lagi sayang dia lebih dari bf aku .

pagi tadi dia mati depan bilik , aku rasa dia panggil aku . selalunya kalau dia nak masuk dia akan meoww2 depan bilik aku . tapi pagi tadi aku tak dengar pape pulak . selalunya pukul berapa pun dia mengiau , aku dengar and aku bukak pintu untuk dia . kenape lah aku tak dengar pape pagi tadi ! sepanjang aku manaip ni memang aku menangis . aku rindu dia . aku tanak kucing lain , aku nak BEN jeh

lepas ni pagi-pagi aku tak tau nak carik sape , memang pagi-pagi aku selalu carik dia , dia suke bangun pukul 6 pastu tido balek sampai tengahari . comel jeh bangun lambat . takde sape nak teman aku dah lepas ni T.T

11.10.09 - 24.10.11
* semua pic BEN kat fon lagi satu , fon tuh abg gune pulak T.T

No comments :

Post a Comment