Saturday, October 22, 2011

mata dan kepala .

hye readers . mood kenyang , baru lepas breakfast . pagi-pagi ahad ni ape mau buat ye . boring , pagi-pagi kan saya dah kacau awak . nasib awak tengah makan tadi . hihi . sambung balutkan adik aku punye novel . balik-balik rumah dah excited jerit name aku , ingat kan ape benda lah , aku dah agak mesti ade benda suruh aku buat , dengan bawak satu beg , sambil tersengih-sengih " kak eyqa , balutkan novel " , err kalau 2 3 takpe , ni dia beli 6 ke 7 ntah , yang lama pun tak habes baca dah beli lagi . dengan komik nye lagi . adoii dia ni , nasib baik adik aku sorang jeh . lepas pmr ni tiap minggu pulak dia balik , suke lepak bilik aku sampai tertido . sabor jelah .



lately ni aku selalu sangat sakit kepala , sakit bukan macam biasa , sakit lain macam je . aku ni dah lah suke mengadap laptop lama-lama . sakit mata aku , sakit terus kepala . harituh pegi hospital , then memang ade masalah pun mata aku , kena buat speck baru . doktor ade cakap mata aku ni ade problem sikit effect speck yang lama , sebab tuh bile aku pakai speck pandangan aku lama-lama jadi blur dan terus pening . aku memang malas pakai speck , as long aku buleh nampak aku tak pakai lah . tapi jadi lagi teruk pulak =,=

bila aku fikir macam-macam kepala aku lagi-lagi lah sakit , tak boleh fikir banyak-banyak yang pening kan kepala . makan panadol pun ok kejap jeh . tetiba fikir pasal kanser otak pulak , setahu aku yang jadi senang dapat kanser otak orang yang merokok dan suke minum air yang berkafein . sebab kafein tuh mengaktifkan sel-sel otak , then bila orang merokok minum air kafein memang senang dapat kanser , sebab kafein bercampur dengan nakotin , tuh yang sebab kan kanser . so kalau nak merokok jangan minum kafein , kalau nak minum kafein jangan merokok ok . tapi aku tak merokok dan tak minum air berkafein ok , kopi and nescafe pun aku tak suke , aku cakap jeh . hee

nak kate aku stress , takdelah , tengah cuti takde ape yang nak di stress kan . maybe gak , aku cuti semua orang tak cuti , then aku tension . nak pegi bercuti hape nye . hee . abah aku kate nak pegi bercuti tunggu bulan 12 . ouh men , time tuh aku dah busy lah . grr . dah-dah malas fikir . thats why lately ni aku nak marah-marah je , aku yang sakit , orang lain yang kena marah . kesian korang , maaf :(

No comments :

Post a Comment