Saturday, October 29, 2011

dulu sibuk tanya bila nak turun , sekarang tanya bila nak naik .

hello sunday . a few day tak update , lepas ni sure a few month tak update , maybe dah busy next sem . tak sabar nak buat lab report dan assignments yang melambak nanti (ayat sedap kan hati nak masuk next sem) . waa boring giler , ahad pun abah aku kerja meh , ape buleh buat . aku duduk rumah saje laa . pagi-pagi bangun dan memuncungkan mulut tengok abah siap-siap nak pegi kerja . ingat kan nak ajak lah ke mane-mane , sebulan duduk rumah je , tak berkembang otak . huh .

harituh ade laa sekali aku keluar jumpe ika md ros , tuh pun sebab die cuti seminggu . sebenar kekok keluar dengan die jeh , sebab dah lame lagi tak lepak dengan die . last time form 4 maybe . sebab form 5 die tukar sekolah , so memang susah nak jumpe die laa :)



aku ingat duduk rumah makan tido jeh berat aku confirm naik 3 4 kg . then pagi tadi aku timbang laa , ha'alah tak naik langsung . patut pakcik aku datang harituh die kate aku sakit , kurus jeh . aku fikir die perli lah . then dah timbang , tengok cam tuh jeh berat , aku pun makan lah roti canai , setengah jam kemudian , nasik lemak pulak . haha . kalau hari-hari macam tuh , cnfirm naik jeh berat nye tak turun-turun . hee . abah aku kate , tak payah nak turunkan berat badan , turunkan berat pipi jeh pun dah cukup . huh . gimana si mau turunkan berat pipi . kalau aku tau cara nye aku dah buat laa . hee .

alah nanti aku balik shah alam , makan tak menentu , makan tak sedap macam makan kat rumah . untuk mengelakkan  kena gastrik , thats why tiap minggu aku balek . hihi * alasan

aku dah kemas baju ni mau balek , dah dari harituh lagi aku kemas , padahal lagi seminggu lebih mau balik . hehe . bukan ape , nanti baju bercampur-campur , nak balek baru kelam kabut carik , adik aku tuh kadang cilok baju aku . huhu . awak pun dah balik cheras , tadi mase awak text saye kat luar , tak perasan pulak . ( malam tadi webcam sampai kol 1 kot . susah nak ade mase untuk wc ).  then bukak fb , awak post kat wall , bukan senang awak tuh nak post kat wall fb saye skunk . hee .oke lah nak bagi makan kucing mak laa. babai .

No comments :

Post a Comment