Tuesday, October 18, 2011

putus di TWITTER .

holla . sedang melayan mak jemah di astro warna . gila kelakar lah mak jemah ni , belum tengok mail lambung lagi ni . haha . sambil-sambil tuh sebelum tido nak update jugak . short entri jeh pun , malas nak membebel banyak-banyak . huarghhh . dah menguap ni , ouh sudah pukul 1 rupenye . sekejap ye mate sayang . lepas ni kite tido ok .

aku kan suke buat account tuh ini , tumblr , formspring lah , tapi bukan aktif pun . zaman myspace memang dah lame tinggal lah , friend 1000++ tapi tengok yang online 3-4 orang , tuh pun untung ade orang online . kadang langsung tak ade . ah bia lah myspace tuh , dah lame giler pun tak bukak .

klik sini untuk follow :)


putus di twitter ? takde ape yang putus kat twitter pun . hee .nak cite account twiiter aku lah , lama jugak aku tak bukak twitter aku tu , lama dah tak tweet-tweet . then tetiba rase nak bukak tadi . then try-try nak bukak tak buleh . fikir-fikir rasenye aku still ingat email and password , tapi still tak boleh bukak . last-last dah fed up buat account baru jeh . so , friend twiiter yang lame , budak-budak kelas aku yang lama , add account twitter aku yang baru ok . okey lah , nak tido , bubbye :)

No comments :

Post a Comment