Saturday, October 22, 2011

sunday morning .




hello sweet sunday morning . wah pagi-pagi bangun muke kau dah ceria kan eyqa , bukan senang nak dapat muke bangun pagi macam ni kan . muke rezeki , yelah pagi-pagi sudah senyum mehh . hihi . rajin pulak aku bangun pagi ahad ni , selalu nye dah bangun lepas subuh sambung tido lagi 1 jam sekurang-kurang nya . kiranya pukul 8 lah baru bangun . hehe .



nampak tak , nampak tak , blog saya tengah serabai giler , carca marba , warna warni di aidilfitri , colourful . macam-macam lah . blog sedang di make over cenggini lah rupenye . so sile tutup mata anda , buat sakit mata nye tengok . hee :P

* cenggini ke muke penat :P


ape nak buat pagi-pagi ni sudah merepek di sini . agak mengantuk malam tadi tido lambat . balik dari rumah makcik agak lewat . kenduri dah habis then tunggu cousin aku yang sorang ni hakim and family datang lambat giler . hakim ni suke dengar aku membebel kau datang lambat kann . grrr . then kau datang aku buat tak tau tengok tv jeh , sebok2 nak tegur aku kan . dah datang lambat , pandai-pandai lah kann . hee 

*susah nak marah budak ni , nanti sengih-sengih , senyum-senyum , sabor jelah =.=

dah balik lewat tuh , ape kejadah nya pukul 12 tengah malam jamm . aku paling benci situation macam tuh . what the pfftttt . kang aku cakap kena samak pulak . zipp your mouth ok . dah tengah malam , mengantuk , penat , macam-macam rasa then boleh pulak jam . pukul berape lah nak sampai rumah . dalam kete aku tak tido , bengang punye pasal , kang aku dah speaking jerman (jawa) , kena gelak aku bila aku cakap jawa . bile aku fikir balik , memang lain benor bunyi nye ape aku cakap tuh . hihi

abah aku muke dah mengantuk jeh , aku nak drive ? memang tak lah , ntah pukul berape lah nak sampai rumah nanti . elok-elok buleh sampai awal , nanti lagi lambat kan . better dok jeh diam-diam kat belakang tuh . aku bukan tak tau drive , kacang drive tuh ( eceh berlagak lah kau ) , malam-malam ni silau lah mate aku tengok lampu-lampu , speck pun tak bawak =,='

sampai jeh kat rumah , basuh muke semua , malas tukar baju , terus tido dengan pakai baju kurung , comel je tido pakai baju kurung , ayu jeh tido . haha . untung aku basuh muke , kalau dengan make up nye aku tido , tak tau bangun tido rupe ape dah . hee. then pagi tadi aku bangun , makcik aku buleh tnye nak ke mane , padahal baru bangun tido . hee . oke lah , have a nice day , kBhai .

psstt2 : our anniversary next wednesday tauu :)

No comments :

Post a Comment