Tuesday, October 18, 2011

gua touching .

hye blogger . burppp . kenyang . alhamdulillah , baru lepas lunch . harini hari malas aku kot . malas bangun . malas mandi . malas breakfast . tadi nak pegi klinik , tapi tak jadi , akibat malas . malas segalanya . dah tengahari mak aku pakse makan baru aku makan . sebab aku minum milo panas jeh tadi time pukul 12 konon breakfast lah tuh . hik2 . and gua jugak malas tengok henfon , baru teringat , dan ade satu mesej tak reply pagi tadi ,  habes lah aku nanti =,='

Papa Hero

okey stop dengan malas kau tuh eyqa . aku baca mastika malam tadi , pasal kucing . aku sensitif sangat pasal orang layan tak baik dengan kucing ni . giler ah kucing ni takde kaki depan dua-dua . sebab kena potong dengan orang yang tak berperikemanusiaan . nak jeh aku mencarut , what the ppfffttt . sumpah macam hape jeh perangai manusia tuh . tak kesian langsung dekat kucing tuh . woi agak lah , kucing kot , mane dia buleh fikir macam manusia . adoii . emosi sudah aku .



then tengok pulak dia punye blog , alahai tersentuh hati tengok . sape yang minat akan kucing akan tahu lah rasenye macam mane ok . malas cakap banyak . cer tengok blog ni Blog Papa Hero . 


  

1 comment :