Saturday, November 24, 2012

: Awesome Thursday

Assalamualaikum .

hai .

this sem superb penat . dengan class pack nya . dengan aktiviti nya . dengan cuti umum yang terpakse buat class ganti . haih macam-macam . awal-awal sem dah kurang rehat . sem 4 memang macam ni kot . subject pun dah makin killer . phewww ! 

this week sahaja , aku kua pukul 8 lebih , balik hostel pukul 7 dan keatas . ni baru permulaan , lepas ni tak tahu lah :/ 

last thursday ada assembly macam biase untuk our course memang assembly setiap hari khamis . then adalah banyak agenda nya , anugerah-anugerah , sepetang bersama mentor mentee ' Jangan Lupa Fakta ' . game tu aku handle dengan ajk-ajk lain , even game tu tak macam kiteorang plan sebab semua benda kena tukar and kiteorang just buat ape yang patut je . tapi tak sangka feed back ramai yang cakap fun giler , sebab semua lecterur and student sporting habis . penat lah jugak handle , sebab prepare hanya 2 3 hari je . 



and bende yang mentor aku kate ade surprise untuk aku hari khamis tu rupenya aku jadi jpp . sumpah tak percaya , aku macam ak layak je jadi . now dah di bagi kepercayaan jadi just try my best lah . sebab kalau boleh memang aku tak nak terlibat semua ni , sekarang pun aku dah cukup penat , ni kan lagi jadi bende ni .



them with HOS En.Suif Sainan .


with senior yan 
* gambar ni nampak comel ^^, hahah

okay lah . kbai .

No comments :

Post a Comment