Tuesday, November 13, 2012

cuti semester lah sangat .


hai .

cuti sebulan setengah habis dah . hoyeah . eh hoyeah ? hoyeah lah sangat . oh please lah . aku malas sangat nak masuk sem balik . tapi boring lah , nak belajar . dah lame sangat cuti ni , tepu dah . lepas tu naik sem , lect soal haram nak ingat . actually aku pun tak tahu nak balik shah alam bila , abah outstation so takde sape yang nak hantar . untunglah abah nak bagi balik sendiri . until now takde kate putus abah balik malam ni or esok . adoi register dah lah esok . haih lecehh .

cuti ni ape aku buat ? oh aku jadi surirumah tangga okay . tanpa suami disisi . aicewah mengade lah kau eyqa . yelah bangun pagi basuh baju , jemur baju , kemas bilik , kemas dapur , tengahari masak . awal-awal cuti aku asyik pergi kl beli barang abang aku kahwin . lepas tu stay kat rumah jelah buat door gift . 

selain itu . aiceh , skema pula . lagi satu benda aku buat , cuti ni aku rajin dok google resepi . macam-macam aku try , kek , western , tradisi . haih kalah masterchef tau . hihi . mak kate haih kenyang ajelah mak bila kau ade rumah sebulan ni , mak je jadi chef jo tukang makan dan komen . yelah hari tu masak daging dendeng , chicken chop , kek rainbow in jar . yumm yumm lapar pulak .

aku nak cakap lagi tapi malas type . hihi . so kbai .




No comments :

Post a Comment