Wednesday, January 12, 2011

aunty bintang biru


hoi hoi hoi , eh hye korang , actually aku malas nak menghupdate blog tapi nak cerite pasal mak cik bintang biru ni . mak cik bintang biru ? sape tuh ? die tuh sebenar nye aunty yang jaga register tempat aku hamek lesen tuh . nak meyimpang cerita sikit ni , ade lah budak low minat kat aku , now budak tuh form 5 kat sekulah lame aku , dia minat aku time aku form 5, dia form 4 . dia dapat number aku dari membe aku . hai punye lah aku marah dekat si rafiq tuh , then nak di jadikan cerita , dia buleh di katekan hari-hari kol aku , hak alah mamat ni sebok jeh kol-kol aku tiap hari . aku tak angkat bese nye , tengahari tadi balik sekolah dia kol aku , aku tak angkat , lepas tuh ade number laen yang kol aku , aku ingat dia gune public phone plak , sampai malam number tuh kol , aku tak angkat gak . tak lame lepas tuh , aku dapat mesej " hai adik, ni bintang biru , esok adik ikut pergi kursus KPP ke ? " ,aku terkejut lah , sape lah bersajak dengan aku ni, cakap bintang lah,biru lah , rupe nye aunty tuh yang mesej .. HAHAHAHA =D ouh uke, tak lawak , just perasan kot .. HOHOHO :0

psssttt2 : maaf ye aunty tak angkat kol aunty , nanti saya save number aunty , then saya tulis aunty ku sayang , ok tak ? =D

No comments :

Post a Comment