Monday, January 3, 2011

oh jia ying

hye bloggers . ehh2 kenape pulak ade arnab comel dekat sini . sebok aje dia . tahun ni kan tahun arnab . even tak sambut tapi aku ade jugak kawan - kawan cina . start form 4 baru lah ade kawan-kawan cine ni , sebab dari form 1 dok kelas KAA ( aliran agame ) mane ade cine kan . bile form baru lah kawan dengan laen kaum ni . chen jia ying , mei theng , xiao jin ,huie wen dan chun keat . wahh hafal lagi name diorang . haha . chun keat mesti lah ingat , dia skandel aku . hoho .


jia ying membe cine yang paling rapat kot dengan aku . aku suke tanye ayat mencarot dalam bahase cine dengan dia , sebab orang tak tahu aku marah cakap ape . huhu . dia budak paling pandai lah dalam kelas , exam mest straight A's . aku jeh malas nak belajar dengan dia . hee . dia suke berjalan bile cikgu takde . agak-agak dia mengantok buat keje , nanti dia ajak aku keluar pegi bilik guru or office . ape yang dia carik pun aku tak tahu . hee . dia kawan yang baik , tak penah kedekut ilmu .

actually tak tahu nak wat entri pasal ape , then jia ying terpilih untuk entri aku kali ni. haha

happy new year untuk sesape yang menyambut nye ok . 

No comments :

Post a Comment