Monday, March 14, 2011

bukti . dia ramai peminat .

hye hye hye readers . eyt kawan-kawan sudah lama tak jumpe korang kan , kan , kan ? haha . macam penah jumpe jeh . lame tak pegi golek-golek kat blog korang . ye laa , bile jeh pegi blog iekadarlink , no update , blog zither , no update . hai korang busy sangat ker tak hupdate blog . aku pun mule lah tak rajin nak hupdate bile tengok korang tak hupdate . ikot-ikot orang pulak aku ni *padahal takde idea . haha . shadap lah kau eyqa .


ehh aku kan keje jadi babysitters skunk . ahha batak kan . haha . babysitters kepade due ekor kucing . pakcik dan makcik aku pegi umrah , then dia suruh aku jage kucing-kucing beliau . kucing bese jeh . kucing diorang so banyak songeh dan melahap . sabar nye lah aku menjage . sib sebulan jeh kena jage tapi ikhlas tau jage mereka . name kucing tuh tomok & siren . nah name artis diorang bagi , yang lagi sekor tuh dah macam shortform sirap+oren dah jadi siren . haha . keje nye nak makan jeh . hadooii . pening kepale aku tengok dan nak mengadap hari-hari .

heyy-heyy ingat tak entri pasal beday panda hari tuh . ramai pulak peminat dia ni . jeles gua tengok . haha . aku buat entri pasal  dia ramai pulak yang share , ramai pulak like tak penah - penah dia femes cm tuh . hoho .





klik untuk tumbesaran yang sihat :)

hah tengok - tengok berape ramai yang share & like , bagi aku tuh cukup ramai dah . haha . 
kat belog aku ni , nak 1 like 1 share pun susah tau . isk2 . hoho





4 comments :

  1. Bab no update tu mungkin sebab tenet slow ..hehehe

    ReplyDelete
  2. ha'ah kan , lately ni tenet lembab ouh .. ai sabo2 ..

    ReplyDelete
  3. Pc aku dah lah tengah slow cz pakai mak aku punya pc ..
    campur pula dengan tenet yang juga sloe !! bertambah pnas je aku tunggu dia loading ..hahaha

    ReplyDelete
  4. haha yeke . bertambah lah kesabaran ko ye . jangan kau terikut loading gak sudaa lah . HAHA

    ReplyDelete