Tuesday, March 29, 2011

terus kan hidup macam biase .

hye readers sume . ouh terase rajin sikit harini nak hupdate , tapi ade malas-malas jugak lah . hee . selepas targedi 23th march , aku menyepikan diri . orang mesej aku tak balas , orang tertentu jeh aku balas . orang kol aku tak jawab, kalo penting jeh jawab . malam dok dalam bilik ok , keluar bilik esok pagi keluar bilik mate bengkak . mak tanye , nanges ker , aku jawab tak lah , saket pewot . ai saket perot mate yang bengkak . haha jawapan tak logik . pastu aku diam jelah . ak tak sangke dapat result cam tuh . mase upsr , pmr , ak tak study langsung . oke lah jugak , spm aku study bhai , hampeh jeh .


tak pelah benda dah keluar pun , mak aku kate kalo semua orang result straight A's , ipta penuh . takde sape nak masuk yang lain-lain tuh . ayat mnyedapkan hati . oke . aku iye kan jelah . aku amek akaun , then bile nak apply u , di offer kos akaun , bisnes . bisnes dah melambak kot orang amek . nak amek IT pun same jugak . nak amek perubatan memang tak lepas lah . adoooiii . susah nye hidup . aku dengan tetibe nye minat kos sains kesihatan . kos yang aku reject mule-mule dari dulu lagi . aku mmg anti ubat, dokte ,dan yang sewaktu dengan nye . tapi kenape ntah tetibe jeh ni . haha . sebab aku dah jumpe kaunselor kot .

ok lah , tak kesah lah masuk mane pun . janji dapat sambung belajar . tak moh kawen lagi . haha .

psstt : buah ati aku result dia ok , jeles !!

No comments :

Post a Comment