Tuesday, March 22, 2011

menanti yang sudah pasti .

hye hye . update lagi setelah beberape hari tak hupdate . aku demam pulak . batok-batok . hachom2 tapi takde flu ok . tuh pun dah cukup menyeksakan . nak tido lagi lah tak selesa , tekak gatal jeh . nie mesti gara-gara esok punye kes ni . dup dap dup dap . mak ai . tak terkate ayo ma ayo pa . tenang tenang sume dah di tentukan . so , nak tak nak kena pegi jugak mengadap ckgu . kmz ambik result tuh . sebok dok mesej aku bagi tau bile result kuar . dari tarikh yang pertame yang kate result spm kua bulan 2 tuh . sampai yang sok ni . tiap kali di jangka keluar dia bagi tau aku . aku dah lah tak nak tau . haishh cikgu2 . esok dapat majalah sekolah , aku dah tengok not bad , tapi bab kelas akaun sume cm hancus je . name cikgu pun salah , ai nk marah pun tak gune .

bia lah semua tuh . all the best sesape yang ambek result esok . budak - budak smkrmm . 5 akaun (2010) .
ouh aku tak sabar nak jumpe budak kelas yang kuat gadoh dulu . huhu .


HOORRRRAYYYY !!!!!

akhirnye result spm 2010 keluar jugak lepas mcam-macam tarikh keluar . 23hb penentu nye . wee~

1 comment :

  1. duhai makwe. aku nak jumpa kau esok.
    sila pakai shawl.
    inbox aku kat pesbuk ko ade kat skola pukul bape. :P

    ReplyDelete