Sunday, December 18, 2011

A day with Resident Department Family

Hii . semalam 17hb december , family day RD,JPM . tahun ni tahun ke 3 aku join family day . two year buat dekat gambang , pahang . kat sana lebih menarik . first suasana , then bermalam kat sana , jauh sikit perjalanan . hee . yelah dekat sana ada theme park , free2 dapat masuk , semua dah dibayar . he2 . tahun ni buat dekat putrajaya je , office abah kat sana , family day pun kat sana , ape daa . kali ni setengah hari je , no dinner , no karoke , only sukaneka . tapi fun jugak laa , walaupun jumpe setahun sekali :) camni lah sukan , dulu sekolah malas nak sukan . hee



Padang Merbok , Taman Wetland , Putrajaya


suasana sukan , kelihatan rumah hijau dan rumah merah disitu 


seronok budak-budak tu main kat sini , nasib baik aku bukan kategori budak dah , 
kalau tak aku dah main kat situ xD



kami rumah kuning tahun ni , kuning juara pulak :P
adik lagi besar dari akak dia kan ? tak tau sape kakak . hihi 


beloved mom :)


sorang satu hamper . first game aku main , menang pulak tuu . haha 


yang comel ni mak aku yang menang , aku bagi kat dotdot buat dia tido je . hihi


aku dok kat khemah je , panas kot , malas nak berpanas :P * gedik


gemuk pendek kan . ape kan daya ~

No comments :

Post a Comment