Wednesday, December 21, 2011

DuaDuasatudua (22/12)

hye readers . morning . nice thursday . 22th december . short entry . yeah harini macam-macam ade . hee . * cehh macam jual ape pulak . hihi

1. BIRTHDAY FAUZAN
2. ANNIVERSARY PARENTS
3.adik aku ambil RESULT PMR


 Fauzan , birthday awak ni hujung-hujung , sy dah nak 19 , awak baru cukup 18 . hihi . takpelah , tak kesah laa ok :) walaupun awak takde dekat dengan saya , saya ingat ok . HAPPY BIRTHDAY MY DEAR FAUZAN :D



yeah harini ulangtahun perkahwinan parents aku jugak , yang ke bape erk , aku tak ingat pulak .hee hai kalau aku ade kat rumah , sure dapat makan besar ni .



untuk adik aku yang tengah cuak nak amek result , mesti tak lalu makan dari semalam tu kan . tido tak lena , mandi tak basah , makan tak kenyang . tapi aku tengo die lena je tido , makin banyak tido , almaklum lah cuti sekolah kann . btw , GOOD LUCK laa :D

No comments :

Post a Comment