Monday, March 4, 2013

.

Hi ,
Assalamualaikum .

aku baru perasan entry aku yang sebelum ni , first yang aku post dalam tahun 2013 . bulan kedua tahun ni , baru aku sempat jenguk blog ni . lahai kau , kesian tak ditengok-tengok . now aku ade masa sikit aku tengok-tengok , usik-usik kau okay :D

aku tak tahu nak cakap ape ni . eh tak tahu nak type ape . haa cite jelah pape okay :P

25th January . abang aku nikah . dengan isteri dia lah kan , hee . okay , okay . isteri dia tu kawan sekolah masa sekolah rendah dulu . time dulu tak bercinta pun . dah besau cenggini alahai bertemu jodoh lah pula . oh man , aku dah ade kakak ipar . adelah excited sikit , sikit jelah sebab aku ade kakak dah . seumur hidup 20 tahun ni tak pernah ade kakak.

27th January . majlis kedua-kedua belah pihak . hamek kau satu hari kesane kesini . aku yang penat . aku kan orang kuat mak aku . selaku bendahari dan orang kanan mak aku . hihi . dah dah malas nak cite pepanjang . tadi beriye nak type , sampai half je dah malas . haih hangat-hangat tahi ayam betul lah .

dah mai tengok gambaq sikit ni >.<


Shaik Amin & Sue


25th January . Birthday si shaik amin ni jugak .


Alhamdulillah after akad :)



My family . sad . sebab mak tak ikut , mak takleh nak tengok anak dia nikah . 
dia sedih :(



Majlis 27th January 

~ the end ~


No comments :

Post a Comment