Thursday, March 7, 2013

its bornday !





Hi
Assalamualaikum

harini 08th March . hari jumaat . tenang . cuaca baik . best nyeee . sebab aku dah bangun pagi-pagi , kemas rumah , basuh baju , jemur baju , bagi makan kucing arnab bagai . so kejap lagi nak sambung tido kejap . eh . hehe . sebab mak gua takde kat rumah , so tinggal gua dengan nenek je . gua kena jaga nenek , jadilah macam nurse , cuci luka dia , bagi makan , bagi makan ubat . haih aku bukan baik sangat , sebab tu tak boleh jadi nurse . haha . setakat family boleh lah nak urus .

eh membebel pulak aku . sebenar nya 8th march ni birthday bff aku , nadia . birthday aku pun 8th january . so senang nak ingat , sepanjang friendship kiteorang tak pernah kot lupa wish . sama haribulan , lain bulan je , tak ingat jugak tak tahu lah kan

dulu and sekarang still rapat walaupun belajar tempat lain-lain . eh tapi kiteorang belajar kat shah alam jugak , tapi baru sekali kot jumpe time kat sane . hee . alaa jumpe kat kampung je pun okay . kiteorang dulu rapat sampaikan kalau aku nak pergi mana-mana ,nadia tak ikut aku tak boleh pergi . papehal nak kua kena ada nama nadia baru boleh . hehe

takpela . btw , happy birthday 20th ! :D make the most of your special day and let those around you show how much they cherish and love you ;) 

No comments :

Post a Comment