Wednesday, February 23, 2011

awak kachak .

hye readers . semakin hari semakin meninggi tahap kebosanan aku kat rumah ni . semakin hari semakin berdebar nak ambil result . dah dekat pulak tuh . tak sabar jugak nak jumpe kawan - kawan , lagi-lagi budak 5 akaun ye :)

aku dok rumah ni pukul tujuh je mesti dah ade kat depan tv . nak tengok nazril la . layan cerita begitu kah cinta kadang geram jugak . tapi tengok si nazril tuh , sweet je . hoho . tiap kali cerita dia berlakon mesti tengok . lagi satu soundtrack dia sungai lui , best ! . tapi tengok cerita full house time tengahari lagi cool , tak saket hati , sweet jugak .





senyuman si nazim othman ni je yang buat dia ni sweet =D

4 comments :

  1. awok dah ade abe UTP , jangan nak jeling-jeling kat abe ni ye =,=

    ReplyDelete
  2. muka dia kacak ah, tapi sayangnya aku taksuka dia berganding dengan ainul aishah kat begitukah cinta, so, aku taknak suka dia KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  3. yup , betol2 , aku pun tak suke dia di gandingkan dengan ainul , tapi aku tetap suke dia . HAHA

    ReplyDelete