Sunday, February 20, 2011

"Saya nak join bloglist Nelly The Strange"

jom klik gambo

nelly buat bloglist lah , tak kire nak masok jugak , kaw kan kawan aku dari tadika . HAHA
ok2 , cik nelly , cik eyqa nak masuk kategori cool buleh ? hoho

tag :

12 comments :

  1. woahh, camne nak join ni ? blur ni =.=

    ReplyDelete
  2. Yeah ! Baru Cik Nelly tahu Cik Eyqa ada blog .
    kih2 ..
    Cik2 suda ~

    Terima kasih sudi join ..
    =)

    ReplyDelete
  3. wuaarghh .. sedih2 tak tahu ye .. hee

    saye tak se-fames awak cik nelly .. ngee~

    welkam2 :)

    ReplyDelete
  4. thanks! tapi buat masa ni aku tak join kot. nanti aku join er. thanks ziqa! :)

    ReplyDelete
  5. nelly : uit tak mengaku lah dia . lalala

    ReplyDelete
  6. iekadarlink : ok lalink , welkam =D

    ReplyDelete
  7. Haha . belum lagi blogger tegar .baru pengomen tegar ..
    =)

    ReplyDelete
  8. haha . follower dah 1000++ tak lame lagi lah tuh kan jd blogger tegar :)

    ReplyDelete
  9. Haha .
    mula2 pengomen tegar dulu .

    ReplyDelete