Friday, February 4, 2011

Bosan ? sememang nye bosan .


hye readers . hye hye . hee . mood sedih lah arini , pagi-pagi kucing dah mati . first time aku tengok kucing mati depan aku , bukan first time aku menangis sebab kucing mati . kucing ni baru jeh saket , sebab telinga dia macam jangkitan kuman jeh , then semalam dah pegi beli ubat dia , ingat harini nak bawak pegi klinik tapi dah mati pagi tadi . giler maraung aku tangok dia mati . dia mati macam orang nazak ouh . dia mengerang kesakitan . ok . stop cite , aku dah mule nak nanges balik ni . dari pagi buat keje tak kena jeh , teringat dia , dia manje , suke di dokong , suke dudok atas riba , suke sayang and cium muke ni . ouh sedeh . walau pun ade sembilan lagi cat yang laen , aku tetap sedih .

hari aku mule bosan tanpe dia . hurm . dah lah lepas spm ni memang bosan hidup aku . tak tahu nak buat ape . aku tunggu lesen P jeh  ni , lepas tuh aku rase nak pegi mane aku suke jeh . pakcik aku dah lah offer semalam nak pegi langkawi ke , thailand ke . oh mak ai , senang nye , dia suruh pegi dengan anak dia , sepupu aku lah tuh . dia belikan tiket flight , sume dia tanggung , tapi kami pegi berdue jeh . walah2 , macam abah aku bagi . hadooii . aku baru tersenyum tapi aku tahu abah aku tak kan bagi . so stop berangan . padahal sebelum spm , aku dah plan macam -mcam dengan anak dia . hoho

hidup aku , pagi basuh kain , jemur kain . ok dah siap , masak nasik . nasik jeh ? ye tuh jeh , aku tak confident nak masak lauk . untuk sendiri buleh lah . untuk family tak berani , sebab ramai yang jadi juri nanti , tak sedap lah , tawar lah , masin lah . nanti aku nanges masok bilik , tak nak masak lagi . huhu .

petang pulak , tengok lah kalo tak nantok aku maen game , online ke , tengok tv ker . sementare menunggu hencik pojan balik keje , tido lah . huhu . dia buleh keje best lah , aku pulak jadi suri rumah tangge sepenuh mase, tapi takde suami pun . ngee

malam pulak , aku takde benda nak buat , aku tak makan malam sebab aku makan ikot suke aku . macam tadi aku breakfast kol 12 . breakfast ke tuh ? huu . aku tak lapa tuh yang makan lambat , tapi aku bangon awal k . pagi-pagi mula lah lagu sepi (sixth sense) bunyi , tande nye hencik pojan nak pegi keje lah tuh . dia pegi keje baru aku bangon . hoho . malam aku suke melantak jajan . jajan ? banyak pulak stok kat rumah sejak aku dok rumah ni . sebab habit baru suke mengunyah . mula-mula ambek kitkat , makan - makan , rase nak makan lagi ambek cokelat zip pulak , makn-makan , minum air coklat dutchlady pulak . tengok tb , makan chipsmore , dah habes makan mister potatoes plak . sambil tuh minum air tin chrysanthemum , teh bunga daa .

tengok mane tak berat kau meningkat naek sampai 49 . hadooii . ni baru sebulan dok rumah , sampai bulan 9 , aku tak tahu lah rupe ape dah aku ni . tapi kan cousin aku tension dok rumah kurus pulak dia . pelik2 , jeles2 . penyakit pelah aku dapat lepas ni . jauh kan lah . obesiti jugak ni eyqa ni . ni sume pasal tension kebosanan + habit mahu mengunyah tak terkawal . tuh lah tak bagi keje kan , jadi lah cam ni . huhu

No comments :

Post a Comment