Friday, November 18, 2011

cerita seminggu .

morning bloggers . morning readers . morning saturday . dah hari sabtu baru dapat nak menjejak blog ni , hai blog kesian awak dah lame saya tak usik kan . takpe nanti ade mase saya usik awak selalu ok . hee . this week aku tak balik rumah parents aku , penat lah , tak larat nak balik . (Pak aku dok tanya pasai apa,pasai apa tak mau balik , aku pun pelik sejak bila pak aku cakap utara . padahal die orang johor *peliikk .)  ececeh macam balik jalan kaki je , padahal on call je , nanti sampai lah . hee . aku penat , nanti kat rumah aku tido je nampak katil dan bantal busuk aku tuu , aku tergoda , macam katil tuu memanggil-manggil aku . hee . kalau tak adik aku nak ajak tengok movie harini , aku kate minggu depan jelaa , lagipun die dah cuti sekolah kan , bile-bile boleh pegi tengok . aku tengah banyak kerja nak buat ni .

hari tu , hari rabu 17hb November , dah ade lawatan , pergi Jabatan Forensik , PDRM . malang nye , ramai pegawai polis takde time tuh , so macam tak best sangat lah lawatan tuu . penat je lebih , dari pagi tak makan , then sampai tengahari makan terus pegi kelas pukul 2 , after that , ade meeting club pukul 5.30 sampai dekat pukul 7 . penat gilerr that day . macam hape je =.='





nurdini najibah . classmate . nampak je cmni , budak president lists nii :)


pegawai polis yang handle kiteorang , kanan dan kiri abaikan , sibuk jee :P


dengan budak same kos . laen kelas .

     

hari khamis pulak , 18hb Nonember , pagi kelas macam biase , habes pukul 1 , rushing balek bilik tukar baju kurung , kol 2 ade assembly , tapi 1 lebih dah kena datang register . sebab aku kena naik pentas , wakil mentor aku untuk kelas angkat . first time naik , setelah lame tak naik pentas . hihi . yelah zaman sekolah dulu lain , sekarang lain . dah selesai , aku cabut lari ikut pintu belakang , nak pegi netball pulak , bas dah sampai , budak-budak semua dah ade , tapi aku still berbaju kurung , cepat-cepat aku tukar . tak bernafas aku time tuu lari sane-sini . dalam bas aku diam je , penat , belom main lagi tuh dah penat . hee . dah lame tinggalkan sukan kan . kan dah semputt . hee . tak training , tak hape , tetibe main . memang tak lah kan . last main pun awal tahun lepas . step ingat , skill dah kureng . kiteorang main suke-suke je dengan budak smk meru ,klang . balik netball dah pukul 8 sampai rumah . dah kepenatan giler . balek mandi , makan , telan panadol , buat proposal , tido . tak tau macam mane nak manage mase , arrange pun still kelam kabut macam ni . =,='


team netball 


yang depan netball , yang belakang budak bola . 


fiza kecik . kecik-kecik die umo die 19 oke .



yeah . dah penat seminggu . today , sabtu , bangun pagi . kemas bilik . breakfast cookie crisp dan milo . waa sekarang dah jadi feberet . ha tu lah , tanak balik rumah , kalau tak dah sure-sure makan nasik lemak , roti canai or maybe roti bom . abah aku tau aku makan ni je , mau die datang ambik aku nanti , so diam-diam je . hee . dah settle kemas bilik , siapkan subject sosio , then study subject parasit . pastu update blog . hihi . oke lah , habes dah story seminggu . okey bubbye :) 






No comments :

Post a Comment