Sunday, November 6, 2011

one day with my girls .

assalamualaikum . selamat hari raya aidil adha . wah sopan pulak harini . hari raya kan , mood kena baik-naik je . first time raya aku tak balik rumah nenek aku . kenape ntah aku malas giler nak balik . adik-beradik aku pun malas . sebab esok sudah kena shah alam , aku memang takde mood nak ke mana-mana harini . esok jugak nak pegi hantar abang saudara aku bertunang . untung lah dah tunang . hee . then membe-membe aku yang cuti datang rumah aku , lepak jelah kiteorang . cuti sekejap , takde lah dapat jumpe lama . kiteorang kalau jumpe tak gelak tak sah . kat tempat kiteorang belajar , membe-membe tak heppening macam membe sekolah dulu . ape pun memang kawan kite yang dulu tetap number one . thanks kawan :)

oke . masing-masing balik luah perasan . duduk kat tempat belajar , ade je yang di komplain nye . aku tanak komplain pape . aku dengar je ok . giler dah dieorang ni baru sem 1 dah buat kes . ingat kan sekolah dulu ke nak buat kes , pastu kena panggil kat disiplin , jumpe cikgu ni , and bla bla bla . setakat ni aku takde buat ape-ape hal , and harap takde buat hal lah time belajar ni . dengan harapan :)

yeah . 8hb dah nak register sem 2 . result jugak keluar time tu . oke bersiap sedia dengan subject killers , mikrob , biochemistry , parasit and bla bla bla .

okelah . nak kemas beg . tetibe takde mood . babai .

No comments :

Post a Comment